Valentine's Day

Assalamualaikum

Baru-baru ni kita dikejutkan dengan pelbagai gejala sosial yang merunsingkan ramai pihak *lol skemanya~ macam nak amek balik SPM la pulok.. hihi anyway, disebabkan valentine's day yang merupakan pemangkin semangat pemuda nafsu kambing ni semakin menjadi-jadi mutakhir ini wawa bercadang untuk post mengenai fesyen pemakaian muslimah yang banyak memainkan peranan dalam mengusik jiwa dan qalbu lelaki ini.

credit :  Insyirah Luthfi

Bagi wawa, wawa pelik melihat perempuan yang nak tayang badan mereka dengan memakai pakaian yang nipis dan jarang dan ada pun yang ketat macam pakai baju budak tadika pun ada tapi nak kata ketatnya masyaAllah baju speedo kat olympic kalah hehe.. jadi mereka ini claim yang mereka nak follow trend sekarang dan meminggirkan batas aurat dan yang hairannya wawa, bila diorang diusik atau digoda ke apa.. mula lah diorang kata, "lelaki semua sama je! xleh guna!"
Teruk lagi kalau ada yang kambing gatal nak merogol fuh.. jangan tanyalah kenapa pula diorang nak rogol kalau diri sendiri menjual maruah sendri dengan menayangkan kulit  begitu sahaja.

Segala yg buruk itu dtg dri wawa sndiri & segala yg baik itu dtg dri Allah SWT.. 
Buang yg keruh ambik yg jernih..
Sama2 kita doakan mereka mndpt hidayah..
Peringatan utk diri wawa jgk..
Credit jgk utk Azwan Izhar

No comments: