Lazada Birthday Blogger Contest



Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Hye blogger semua. Korang tahu tak Lazada ada buat "Lazada Birthday Blogger Contest". Mana-mana blogger yang belum join tu masih sempat nak join tau sebab tamat 23 March (11:59 pm). Contest ni senang je sebab hanya perlu tulis entry dan jawab soalan yang telah diberikan oleh Lazada.

Sekarang Wawa nak jawab soalan Lazada 😍



Gambar atas tu soalan yang Lazada bagi tau. Soalannya dalam bahasa inggeris tapi Wawa akan jawab dalam bahasa melayu je.

💦 Jawapan 💦

💜 Wawa suka Lazada sebab barang-barang semua harga berpatutan. Barang yang di order juga berkualiti dan cepat sampai ke tangan customer. Pelbagai barangan yang susah untuk didapati juga terdapat di Lazada dan sangat memudahkan urusan Wawa.

💛 Semua barang dalam Lazada ni Wawa suka tapi top three ialah :



Wawa dah lama berkenan dengan jenama Vivo ni. Sekarang memang tengah survey sebab hp lama ni problem.




Ipad ni plak memang favourite Wawa jugak sebab kalau beli nanti senang la nak guna untuk bisnes. Biasa guna hp biasa susah nak order barang customer sebab screen kecil. Bila guna Ipad ni tak payah la tunggu balik rumah buka laptop untuk order barang.


Mini Rice Cooker boleh jimatkan duit Wawa di asrama untuk beli makanan di cafe.

💚 Lazada Malaysia boleh improve lagi dengan perbanyakkan sales sebab apabila ada sales, ramai yang akan ambil peluang untuk membeli di Lazada. Selain itu, mungkin boleh berikan mata untuk setiap pembelian di Lazada dan boleh ditebus dengan barangan mahupun wang. Ini dapat menarik lagi tarikan pengguna.

💙 Wawa ucapkan Selamat Hari Lahir kepada Lazada Malaysia. Semoga Lazada akan terus maju dan berjaya dalam industri ini. Diharapkan lepas ini Lazada akan keluarkan lagi benda-benda menarik selain untuk pengguna Lazada yang setia. Wawa ada pantun untuk Lazada...

Pergi ke kedai membeli lada,
Lada dibeli untuk memasak,
Selamat Hari Lahir kepada Lazada Malaysia,
Tempat beli-belah online terbaik.


Korang yang tak pernah membeli di Lazada perlu cuba sebab sangat mudah dan dipercayai. Semuanya di hujung jari anda. Yang belum join boleh join di Lazada Birthday Blogger Contest. Semoga kita semua ada rezeki untuk terpilih sebagai pemenang.

4 comments:

✿Cik Cappuccino Latte ✿ said...

Moga kita sama2 ada rezeki untuk menang dalam contest ni

Emfzr said...

Goodluck utk contest ni ^_^

Anum Abdullah said...

all the best ya sis..

Little Milyy Shop said...

All the best. Saya pon baru je join lepas baca post awak ni :p