Review Bajrangi Bhaijaan

Assalamualaikum & salam sejahtera

Malam ni Wawa nak review cerita yang agak famous sekarang ni iaitu Bajrangi Bhaijaan. Sebenarnya Wawa ni tak minat ceria hindustan, tamil , bolywood dan seangkatan dengannya. Wawa tengok jugak Dilwale dan Bajrangi sebab orang cakap best dan sedih. 


Sinopsis

Mengisahkan tentang seorang gadis kecil yang tidak boleh bercakap tetapi boleh mendengar. Gadis ini bernama Shahida dan berasal dari Pakistan. Dia terpisah dengan ibunya ketika berada di dalam keretapi. Akhirnya ketika sampai di India, Shahida bertemu dengan Pawan yang banyak menolongnya. Pawan telah menghantar Shahida/Munni ke Pakistan tanpa visa. Nak tahu macam mana Pawan tahu Munni dari Pakistan ? Macam mana Pawan masuk Pakistan tanpa visa ? Saksikan la Bajrangi Bhaijaan.

Setiap cerita ad keburukan dan kebaikan. Macam cerita ni jangan ikut sangat lagu diorang tu. Agama diorg pun lain dengan kita.

Kalau nak download/tonton cerita ni boleh pergi dekat facebook Malaysia Tube.
Subtitle korang boleh cri di SINI.


3 comments:

Unknown said...

bila tengok cerita ni. macam sangsi dengan agama islamnya..macam pelik..ha

Siti Aisya Ibrahim said...

haah setuju, jgn ikut sgt lagu diorang...mcm memuja ali pon ada...overall best cerita ni, sungguh2 pawan tuh kann nak tolong si munni ni.... walaupon lain2 agama & pegangan :D

Zurainny Ismail said...

Dah lama x tengok filem Hindi. Kalau ada kesempatan, nak tengok movie Aamir Khan bln ni....